БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕН ПРОДКУТ
Възстановяването на сума при поръчки с куриерска фирма Спиди се извърша само по Банков път в срок до 14 дни от връщането на продукта.
Поръчки, изпълнени през Еконт се възстановяват чрез паричен превод по куриерска фирма Еконт.
ВАЖНО: Срокът за връщане е 14 дни, считано от датата на получаване на стоката.
При желание за замяна или връщане на даден артикул, впишете адрес за получаване:
личен адрес или офис на Еконт / Speedy.
Съгласно чл. 55, ал. 1 от ''Закон за защита на потребителите'' (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от получената стока в срок от 14 дни от датата на получаването й.
В този случай, търговецът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми с изключение на доставките, ако са заплащани такива не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват чрещ пощенски превод по Еконт.
При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от търговеца стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от ''Закон за защита на потребителите''. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е - те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани, без да е нарушена целостта на опаковката, без да има аромати. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно ''Закон за защита на потребителите''.
Долна част на бельо , бански - бикини, боксерки, прашки, слипове, бодита и други продукти, характеризиращи се като долно бельо - НЕ ПОДЛЕЖАТ на връщане и подмяна - по хигиенични причини.
Търговецът има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.
В случай на фабричен дефект, който е установен при получаването на продукта, по време на опция преглед, клиента го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на търговеца.